Specjalista ds. obsługi klienta B2B


Oferta pracy dodana przez: Ewelina Coffeedesk, w kategorii: Obsługa klienta

Specjalista ds. obsługi klienta B2B


To ogłoszenie może być już nieaktualne.

Oferta pracy dodana przez: Ewelina Coffeedesk, w dniu: 2021-02-18


Specjalista ds. obsługi klienta B2B

Pełna treść ogłoszenia:


SUPREME SERVICE SPECIALIST

W Coffeedesk zajmujemy się kawą od ziarna po filiżankę wypełnioną energetyzującym naparem. Obecnie w ramach marki działają: sklep internetowy Coffeedesk oferujący produkty 150 topowych marek, platforma zamówień biznesowych, trzy kawiarnie oraz biura w Kołobrzegu, Szczecinie i Warszawie. Stawiamy na produkty wyjątkowej jakości i równie niezwykłą obsługę klientów. Nasze działania były wielokrotnie nagradzane. Doceniano nas zarówno za szybki rozwój, podejście do biznesu, jak i za wartości, które wyznajemy jako pracodawca. Naszą misją jest Kawowa Rewolucja, dążymy do tego, by działać w duchu less waste.

Stawiamy na poszukiwanie talentów i skupiamy się na charakterze. Wierzymy, że wszystkiego można się nauczyć, szukamy za to ludzi, którzy cechują się coffeedeskowym temperamentem. Dzięki efektywnej rekrutacji oraz wspaniałej atmosferze tworzymy zgrany zespół ludzi, którzy uwielbiają swoją pracę. Dbamy o relacje i  o siebie nawzajem. Jesteśmy otwarci i lubimy się uczyć. Mamy duże ambicje i niepohamowany apetyt na kawę, dlatego stale poszukujemy osób, które wzbogacą nasz zespół talentem, osobowością i pasją.

SUPREME SERVICE SPECIALIST

Miejsce pracy: Kołobrzeg

Kogo szukamy i jak będzie?

Aktualnie do naszego kołobrzeskiego teamu poszukujemy “wszechogarniacza”. Osoby, która  będzie w stanie jedną ręką odebrać telefon, drugą odpisać po angielsku na spływające zewsząd maile, a w tle poprowadzi rozmowę z osobą z działu handlowego. W międzyczasie dopnie na ostatni guzik duży deal i zorganizuje pozornie niemożliwy do zrealizowania transport naszych produktów w odległy zakątek  świata. 

Czujesz, że to wyzwanie dla Ciebie?

Jeśli tak, to świetnie, czytaj ofertę dalej. Tym wstępem chcieliśmy Ci pokazać, że zadań i obowiązków jest dużo, ale pomimo wszystko na pewno znajdzie się czas na kubek świetnie zaparzonej kawy w dobrym towarzystwie!



Codzienność na tym stanowisku:

  • Obsługa klienta biznesowego poprzez mail, telefon, chat z zachowaniem naszych standardów Supreme Service;
  • Obsługa zgłoszeń przychodzących  od klientów (leadów);
  • Praca z systemami (Cms, Verto, CRM, Salesforce);
  • Koordynowanie zamówień spływających od handlowców;
  • Nadzór nad realizacją zamówień z platformy B2B;
  • Wystawianie dokumentów sprzedażowych i aktywna sprzedaż;
  • Przygotowywanie dokumentów magazynowych;
  • Procesowanie reklamacji oraz zwrotów;
  • Współpraca z działem handlowym, logistyki, zakupów, finansów i magazynem;
  • Utrzymywanie relacji z klientami biznesowymi.

Co jest dla nas ważne:

  • Płynna znajomość języka angielskiego, konieczna do codziennej swobodnej i komfortowej komunikacji z klientami zagranicznymi;
  • Doświadczenie w obsłudze klienta;
  • Doświadczenie w pracy z dokumentami finansowymi (faktury, korekty, faktury pro-formy, zaliczkowe);
  • Umiejętność posługiwania się systemami typu CRM, ERP;
  • Umiejętność  planowania i priorytetyzacji zadań;
  • Komunikatywność, relacyjność i asertywność;
  • Skrupulatność;
  • Gotowość do ciężkiej pracy, w której zawsze jest dużo “kropek” do połączenia, skrzynka mailowa jest pełna i telefon ciągle dzwoni;
  • Mile widziana podstawowa znajomość przepisów handlu unijnego.

Co zyskasz, rozpoczynając swoją przygodę z nami:

  • Umowę o pracę;
  • Atrakcyjne wynagrodzenie oraz nagrody kwartalne uzależnione od stopnia Twojego zaangażowania i proaktywności;
  • Skrupulatnie zaplanowane zdalne wdrożenie do pracy;
  • Udział w rozwoju marki Coffeedesk na rynkach Polskich, CEE i tworzenie z nami Kawowej Rewolucji;
  • Zespół wartościowych, różnorodnych i wyjątkowych współpracowników; 
  • Rabaty pracownicze na wszystko, co oferuje Coffeedesk; 
  • System benefitów (ubezpieczenie NW Aviva, opieka medyczna Medicover, Karta sportowa OK System - do wyboru); 
  • Dodatkowy dzień wolny na celebrowanie swoich urodzin :-)
  • Szacunek, wyrozumiałość i wsparcie; 
  • Hektolitry najlepszej jakościowo kawy oraz dostęp do najnowszych kawowych gadżetów w biurze;
  • Pełną lodówkę - po powrocie do biur (na stałe);’
  • Niezapomniane integracje Coffeedeskowe (jak tylko sytuacja nam na to pozwoli);
  • Realny wpływ na rozwój firmy z międzynarodowymi osiągnięciami i ambicjami.

Aktualnie pracujemy w trybie hybrydowym. 


Dodatkowe informacje:


Miejsce pracy: Kołobrzeg

Wymiar czasowy pracy: Pełny etat

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę


Kontakt w sprawie oferty pracy:


Telefon kontaktowy: 794 101 410


Wyślij wiadomość

Oferta pracy dodana na portalu: UsługiKołobrzeg.pl


To Twoje ogłoszenie? - Edytuj treść oferty


Pozostałe oferty pracy od: Ewelina Coffeedesk